La capătul ploii, a stat ieri Cimitirul Filantropia






 La capătul ploii, a stat ieri (22 ianuarie 2023) Cimitirul Filantropia şi la capătul unui drum tocmai din Moineşti la Bucureşti am găsit moineşteni pe care i-am vizitat după multă vreme.

Cu ajutorul lui Alin Adler, administrator, am reuşit să găsim mormintele familiei industriaşului Iosef Theiler şi ale fiilor Hermann şi Albert Theiler, unde am adus pietricele tocmai de la Moineşti. Ne-a emoționat mult întâlnirea cu această familie atât de impresionantă pentru oraşul nostru!
🕍 Am reuşit să vedem şi casa mortuară, cu superbe detalii de baroque târziu şi Art Deco, iar la intrarea în Cimitir am aflat şi că pavajul este făcut din lemn, un detaliu pe care nu îl mai găseşti prea mult în noul Bucureşti.
🙏 În Cimitir sunt şi morminte ale unor personalităţi evreieşti ca Rosenthal, Iosif Segel Sava sau Julius Baraş. Cu siguranţă, ne dorim să ne mai întoarcem pentru a cerceta mai mult, într-o zi cu vreme mai însorită!
Călătorii de serviciu: Mihaela Rusu și familia 😊
Fotografii și text: Bianca Pintilie


Mai multe fotografii pe pagina de Facebook a Fundației Leolam
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...